Když se rozhlédnete po Internetu s cílem objevit tu nějaké vtipné tričko s potiskem, co byste darovali své přítelkyni nebo příteli, zůstanete udiveně zírat na tu lidskou omezenost. Humor je sice kořením života, ale měl by mít jistou důstojnost, inteligentní myšlenku a pozitivně laděný ráz. To, co se však prezentuje u mnoha firem, je spíše zoufalý pokus o cosi trapného, a co s opravdovým humorem mistrů komiků dvacátého století, kam patřil například Vladimír Menšík, Vlastimil Brodský, Jiří Sovák, Stella Zázvorková, Josef Abrhám, Libuška Šafránková nebo Oldřich Nový, nemá nic společného.
Objevíte tu zejména náměty rádoby sexuální, alkoholické s převahou pivního moku, drahých nedostupných aut či různé formy submisivity a snižování vlastní autority. Což takhle si to nenechat líbit a prezentovat na veřejnosti konečně něco moudrého, inteligentního a věcného, i když v humorném pojetí? Výhodou reklamního potisku triček je možnost nechat natisknout skutečně cokoli. Jakoukoli myšlenku, jakýkoli nápad. Nemusí to být jen fotografie či malba, klidně vyrukujte na veřejnost s textovým sdělením. Můžete to provést třeba tak, že pořídíte vašim přátelům před odjezdem na společnou dovolenou trička a každému z nich necháte natisknout známé či méně známé citáty hereckých osobností.
Můžeme si pak všichni díky vám připomenout hvězdnou slávu a hlavně životní moudrost tvůrců filmů a filmových seriálů, jako byla například Arabela, Svatební cesta do Jiljí, Marečku podejte mi pero, Kulový blesk, Jáchyme hoď ho do stroje a mnoho dalších úžasných titulů. Nenechme se vtrhnout do hlouposti a naivity, kam směřuje zejména přehnaná konzumace alkoholu či nezřízené využívání nebo spíše zneužívání moderních technologií, které mohou při lidské nevědomosti a pýše lidstvo na této planetě spíše zotročit, než být nápomocné.